Welkom!!

*maandelijkse challenge die op elke 20e van de maand van start gaat en een reminder op elke 6e van de maand
*inzenden kan tot en met de 15e van de maand
*de winnaar(s) en (eventuele) toppers worden voor aanvang van de volgende challenge bekend gemaakt
*de winnaar heeft 4 weken de tijd om de prijs te claimen; na 4 weken wordt een nieuwe winnaar bepaald
*om deel te kunnen nemen moet je volger van het blog zijn
*inzendingen met maximaal 5 andere challenges combineren


vrijdag 6 mei 2022

Reminder MHH-40: MHH in de Lift

Blijkbaar is het thema van deze lopende challenge toch lastiger dan gedacht.... of wellicht spreekt het niet echt aan, want het aantal inzendigen valt - op zijn zachtst gezegd - een beetje tegen. Tot op heden is er nog maar 1 inzending 🙈..... dan wordt het voor mr. Random straks wel een makkie 😉.

Hopelijk geven de kaarten van de gastdesigners aanleiding om alsnog mee te doen met deze challenge.
Aan de GD-bijdrages van vandaag en die van 20 april kan het niet liggen. Het zijn stuk voor stuk juweeltjes van kaarten.
Ik prijs me gelukkig met 5 prachtige GD-bijdrages:
Christa heeft een schitterende lift gemaakt van de GD-bijdrage van Nynke (challenge 32 - Kikkers).
Elle-Jeanne liftte de GD-bijdrage van Wilma (challenge 30 - Mannenkaart) met deze prachtige bloemenkaart als resultaat.
Deze supergave unicornkaart is van Eri voor haar kleindochter. 
Eri maakte een lift van de GD-bijdrage van Annemarie&Merit (challenge 19 - Liften maar....). Een dubbele lift dus 😁.
Ook Nancy liftte een GD-bijdrage van Annemarie&Merit (challenge 12 - Alles Mag) met deze prachtige verhuiskaart als resultaat.
Trijntje was zo lief om een 2e GD-bijdrage te maken. Deze keer heeft ze een schitterende lift gemaakt van de GD-bijdrage van Marjolein (challenge 21 - Pasteltinten).
Jullie zien dat er heel veel mogelijk is. 
Bovendien is de keuze reuze.... dus doe gezellig mee!
De challenge loopt tot en met 15 mei 23.55 uur.
De inzending kan HIER gelinkt worden. 

Veel succes.... en vooral veel freubelplezier!

5 opmerkingen:

  1. Leuk om mijn kaart hier te zien. Bedankt dat ik gastdesigner mocht zijn. Wat jammer dat er zo weinig mee doen. Het is zo’n leuke challenge en zoveel keuze wat je kan liften. Hopelijk gaan er nog meer mee doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De challenge is héél erg leuk maar het ontbreekt mij zo aan tijd op dit moment. Ik maak bijna geen kaarten.......
    Heb al wel wat kaartjes opgeslagen die ik zou willen liften, dus wie weet.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een leuke challenge dames, dus kom op met jullie kaarten! Leuk dat ik weer een van de GD mocht zijn!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is eens iets anders, liften als opdracht, ik doe elke maand mee, maar dat liften begrijp ik niet zo goed, en spreekt me ook niet aan, het is heel verwarrend, dus ik kijk al uit naar een nieuwe opdracht. Toch een dikke merci om telkens de mooie challenge uit te schrijven !

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie!