Welkom!!

*maandelijkse challenge die op elke 20e van de maand van start gaat en een reminder op elke 6e van de maand
*inzenden kan tot en met de 15e van de maand
*de winnaar(s) en (eventuele) toppers worden voor aanvang van de volgende challenge bekend gemaakt
*de winnaar heeft 4 weken de tijd om de prijs te claimen; na 4 weken wordt een nieuwe winnaar bepaald
*om deel te kunnen nemen moet je volger van het blog zijn
*inzendingen met maximaal 5 andere challenges combineren


woensdag 19 augustus 2020

Winnaar en Toppers MHH-challenge 24: Boerenleven

Challenge 24 zit er weer op en dus is het tijd om de winnaar en de toppers bekend te maken.

Maar eerst wil ik alle deelnemers heel erg bedanken voor jullie schitterende bijdrages. 
Onlangs is deze nieuwe regel van kracht geworden:
Je mag je inzending met maximaal 5 andere challenges combineren. 
Bij meer challenges wordt je inzending verwijderd ðŸ˜”...
Helaas heb ik toch nog 1 inzending moeten verwijderen. 

En dan nu de bekendmaking van winnaar en toppers.
De winnaar van challenge 24.
Dat is geworden:
Marianne
met deze supergave kaart:
Marianne van harte gefeliciteerd met het winnen van de challenge.
Zou je mij een mailtje willen sturen met je adresgegevens, dan komt het prijzenpakketje zo snel mogelijk naar je toe. Het mailadres is creativecuttingchallenges@gmail.com.
Deze badge mag je meenemen naar je blog:
Als je wilt mag je gastdesigner zijn bij challenge 26; dit graag even vermelden in je mail.

En dan nu de toppers..... Ondanks het feit dat het aantal deelnemers minder was dan de vorige keer, was het toch nog een behoorlijke klus.
Uiteindelijk zijn dit (in alfabetische volgorde) de toppers geworden:

Anita: 

Anneke:

Carla:

Chantal:

Isolina:

Soñka:

Dames van harte gefeliciteerd met jullie topnotering!
Deze badge is voor jullie:
Bij deze nodig ik jullie uit om gastdesigner te zijn bij challenge 26. Mochten jullie op deze uitnodiging in willen gaan, dan graag een mailtje naar creativecuttingchallenges@gmail.com.

Soñka congrats! The badge above is yours.
I would be pleased if you are willing to be guestdesigner for challenge 26. If so please send me a mail at creativecuttingchallenges@gmail.com. Thank you.

Morgen start de nieuwe challenge.
Graag tot dan.

13 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd allemaal!
    Dank je wel dat ik een toppertje ben, mijn kaart dan:)
    Heel erg leuk!
    Er zijn prachtige boerenkaarten gemaakt.
    Fijne dag verder en ik ben benieuwd naar de Challenge van morgen.
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een welverdiende winnaar met een prachtig creatie voor dit thema. Proficiat Marianne.
    Ook alle toppertje gefeliciteerd en bedankt Angela dat mijn kaart ook een toppertje geworden is.
    Ik stuur je een mailtje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd aan alle winnaars, allemaal dikverdiend!
    Lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte voor de winnaars en het zijn supermooie kaarten allemaal!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat leuk dat ik bij de toppers hoor, ook de andere dames gefeliciteerd.
    ik zal straks een mailtje sturen

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat gaaf!! Ik ben de winnaar van de challenge geworden met mijn varkentjes... Superleuk...Ik heb net gemaild! Ook de andere dames proficiat met de ereplaats!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd iedereen, het zijn ook mooie kaarten allemaal.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd aan iedereen super gave kaarten zijn het.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. alle dames gefeliciteerd met hun winnende kaartjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd dames!

    Prachtige kaarten allemaal.

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met jullie prachtige kaartjes! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie!