Welkom!!

*maandelijkse challenge die op elke 20e van de maand van start gaat en een reminder op elke 6e van de maand
*inzenden kan tot en met de 15e van de maand
*de winnaar(s) en (eventuele) toppers worden voor aanvang van de volgende challenge bekend gemaakt
*de winnaar heeft 4 weken de tijd om de prijs te claimen; na 4 weken wordt een nieuwe winnaar bepaald
*om deel te kunnen nemen moet je volger van het blog zijn
*inzendingen met maximaal 5 andere challenges combineren


woensdag 18 mei 2022

Winnaar en Toppers MHH-challenge 40: MHH in de Lift

Er zijn - boven verwachting - nog veel inzendingen ontvangen; geweldig! 
Allemaal heel erg bedankt voor jullie deelname.
Zoals altijd wordt de winnaar randomly bepaald en dat is deze keer:
Catrien 
met deze prachtige lift (origineel van Annemarie en Merit):
Catrien van harte gefeliciteerd met het winnen van deze challenge.
Zou je mij - dmv het contactformulier in de rechterzijbalk - je adresgegevens willen sturen, dan komt het pakketje zo snel mogelijk jouw kant op.
Graag nodig ik je uit om gastdesigner te zijn bij de challenge van augustus.
Deze badge is voor jou:

En dan nu de toppers.
Dat zijn geworden (in alfabetische volgorde):
Anita 
(origineel Josje)
Diny
(origineel Marjolein)
Gina
(origineel Monique)
Nicolette
(origineel Nicolette)
Valerija
(origineel Wies)
Dames van harte gefeliciteerd met jullie topnotering.
Graag nodig ik ook jullie uit om gastdesigner te zijn voor de challenge van augustus; graag contactformulier in rechterzijbalk invullen.
Deze badge is voor jullie:

Vrijdag ben ik er weer met een nieuwe challenge, welke de laatste challenge voor de zomerstop is.
In de maanden juni en juli start er geen nieuwe challenge.
Graag tot vrijdag.
Fijne dag!

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat ik met mijn eigen gelift kaart in de top 5 sta.
    De andere dames van harte gefeliciteerd.
    Een mail komt er aan.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk dat ik in de top 5 sta Angela....bedankt!
    Gefeliciteerd ook aan de andere dames.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie!