Welkom!!

*maandelijkse challenge die op elke 20e van de maand van start gaat en een reminder op elke 6e van de maand
*inzenden kan tot en met de 15e van de maand
*de winnaar(s) en (eventuele) toppers worden voor aanvang van de volgende challenge bekend gemaakt
*de winnaar heeft 4 weken de tijd om de prijs te claimen; na 4 weken wordt een nieuwe winnaar bepaald
*om deel te kunnen nemen moet je volger van het blog zijn
*inzendingen met maximaal 5 andere challenges combineren


woensdag 1 juni 2022

Voorlopige stop

Ik heb een minder leuke mededeling voor jullie.
Ik ga - per direct - voorlopig stoppen met het challengeblog. 
Er zullen daarom ook geen winnaar en toppers bekend gemaakt worden van challenge 41 'Vlinders in de Hoofdrol'. 

Afgelopen vrijdag heeft mijn man Martin de diagnose uitgezaaide alvleesklierkanker gekregen. 
De uitzaaiingen zitten in de lever en de maag. 
Vrijdag a.s. moeten we naar de oncoloog en horen we wat de prognoses zijn en of hij in aanmerking komt voor chemo. 
Door de vele uitzaaiingen is het al niet meer operabel.

Update:
Helaas hebben wij veel eerder dan gedacht afscheid moeten nemen van Martin. 
Op vrijdag 10 juni jl. is hij rustig ingeslapen.

Jullie begrijpen dat mijn hoofd nu totaal niet naar challenges, winnaars en toppers staat.
Ik dank jullie voor je deelname en hoop dat jullie begrip hebben voor deze beslissing.

32 opmerkingen:

  1. O wat vreselijk om te horen Angela!
    Ik wens jullie heel veel sterkte toe.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier ben ik helemaal stil van......
    Heel heel veel sterkte.
    Ik weet gewoon even niet wat ik moet zeggen.
    Ik denk aan jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Angela, wat een akelig bericht voor jullie.
    Ik wens jullie samen heel veel sterkte voor de komende tijd. Hou je goed en blijf positief !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel begrijpelijk lieve Angela, had eerlijk gezegd ook niet anders verwacht. We hadden al contact, óók hier héél véél kracht moed en sterkte gewenst voor jullie allemaal!
    Liefs XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat een verdrietig bericht Angela, ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd!
    Groetje, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje wat heftig Angela. Heel veel sterkte voor jullie gewenst.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vreselijk nieuws. Ik wens jullie veel sterkte en hopelijk beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, wat een vreselijk nieuws! Ik wil jullie sterkte en veel kracht wensen, mijn gedachten zijn bij jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Thinking of you at this difficult time and sending positive thought and hopes for your husband. HUGZ

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel veel sterkte gewenst Angela!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel veel sterkte voor allebei, groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Angela dit is verschrikkelijk. Ik wens jullie heel veel sterkte. Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een ontzettend verdrietig nieuws Angela! Ontzettend veel sterkte en kracht voor jullie, hopelijk krijgen jullie toch wat goed nieuws…..Dikke knuffel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Er zijn geen woorden voor dit nare bericht. Ik wens jullie heel veel sterkte. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Woorden schieten tekort…wat een vreselijk nieuws kregen jullie…ik wens jullie allen heel veel sterkte en kracht toe.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Woorden schieten te kort, zoals ik je al schreef. Heel veel sterkte en kracht. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een enorm verdrietig nieuws Angela! Natuurlijk wil je zoveel mogelijk bij je man zijn en hem steunen! Heel veel sterkte met alles!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat zijn jullie afgelopen week al vaak in mijn gedachten geweest na je mailtje. Ik wens jou, Martin en de rest van je gezin veel sterkte de komende tijd.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ben er helemaal stil van...ik wens jullie heel veel kracht en sterkte toe.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh wat een verdrietig nieuws, snap dat je nu wel wat anders aan je hoofd hebt, ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe....

    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. O, wat een naar bericht...Ik heb in het afgelopen jaar hetzelfde meegemaakt, dus ik weet waar je doorheen gaat. Ik wens je ontzettend veel sterkte in de komende tijd!!!!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel veel sterkte samen .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. what a terrible news, I am so sorry ...
    Thinking of you at this difficult time and sending hugs and crafty love ...

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lees het net pas. Ben er even helemaal stil van. Begrijpelijk dat je nu genoeg aan je hoofd hebt. Heel veel sterkte ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh wat een heftig bericht .
    Wens jullie heel veel sterkte samen .
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Och Angela, wat een verdrietig bericht. Ik wens jullie allebei heel veel sterkte.
    Lieve groetjes, xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een verdrietig bericht Angela! Veel sterkte gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat een verdrietig bericht wens jullie heeeel veeel sterkte
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  29. I am so sorry, to hear that sad news. I'm thinkihg of you and sending prayers and positive thought to you and your husband.
    Hugs, Valerija

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Och wat sneu voor jouw en je team , maar je naasten gaan toch altijd voor , wens jullie veel sterkte toe
    Dikke knuff Epie XX

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ach lieve, lieve Angela. Ik las net bij Irene dat je man inmiddels overleden is. Wat vreselijk verdrietig! Ik wil je bij deze heel erg veel sterkte, kracht en liefde wensen!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie!