Welkom!!

*maandelijkse challenge die op elke 20e van de maand van start gaat en een reminder op elke 6e van de maand
*inzenden kan tot en met de 15e van de maand
*de winnaar(s) en (eventuele) toppers worden voor aanvang van de volgende challenge bekend gemaakt
*de winnaar heeft 4 weken de tijd om de prijs te claimen; na 4 weken wordt een nieuwe winnaar bepaald
*om deel te kunnen nemen moet je volger van het blog zijn
*inzendingen met maximaal 5 andere challenges combineren


donderdag 20 februari 2020

MHH-challenge 19: Liften maar....

Iets later dan gebruikelijk is hier dan de start van een nieuwe MHH-challenge.
De winnaars en toppers van challenge 18 - Dierenkaart kunnen jullie HIER vinden.

Het thema van de 19e challenge is
LIFTEN MAAR....
Deze maand gaan we een kaart liften.... en wel een kaart van jezelf. Deze moet ouder zijn dan 2 jaar. Mocht je 2 jaar geleden nog geen blogger zijn, dan mag je een kaart uit je 1e blogjaar liften.
In je blogpost graag zowel de liftkaart als de gelifte kaart plaatsen.

De winnaar en een paar toppers van challenge 19 hebben weer een prachtige bijdrage geleverd.
Vandaag laat ik jullie de bijdrages van Annemarie&Merit en Wilma zien.

 Annemarie&Merit hebben deze stoere piratenkaart omgetoverd
in deze stoere leeuwenkaart.

Wilma heeft deze prachtige vlinder-borduurkaart gelift
en er deze schitterende sara-borduurkaart van gemaakt.
Dames heel erg bedankt voor jullie schitterende GD-bijdrages.
Helaas mede door de griep vandaag geen bijdrage van mij. Ik hoop binnenkort een liftkaart op mijn blog te kunnen plaatsen.

En nu mogen jullie aan de slag.

De challenge duurt tot en met 15 maart 23.55 uur.
Graag in je blogpost vermelden dat de kaart meedoet aan de challenge!
De winnaar en de toppers zullen vóór 20 maart bekend gemaakt worden.
Om deel te nemen moet je wél volger zijn van dit blog.
Vooralsnog is er geen maximum aan het aantal inzendingen.

Wat de prijs zal zijn blijft een verrassing. Wel probeer ik (net als bij de vorige challenges) de prijs een beetje passend bij de winnaar uit te zoeken 😊. De winnaar wordt randomly bepaald.
Ook zullen er weer toppers gekozen worden.
Zowel de winnaar als de toppers mogen - als zij dat willen - gastdesigner zijn bij challenge 21.

Ik ben heel benieuwd naar jullie creaties!
Heel veel succes!

16 opmerkingen:

  1. Wat een leuke voorbeeldkaarten zijn er gemaakt voor de nieuwe challenge.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke challenge en hele gave voorbeelden zijn er te zien hier. ik ga eens snuffelen..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We vonden het heel leuk om GDT te zijn...zo grappig ook om je oude kaarten weer eens door te neuzen, doe je veel te weinig.
    Beterschap!!
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. P.s onze kaart komt morgen op de blog..vandaag zit we in de kerstsfeer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vond het erg leuk om naast de leuke gewonnen prijs ook nog eens GD mocht zijn voor deze leuke challenge. Heel veel beterschap meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke uitdaging en heel mooie voorbeelden!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke Challenge ga eens tussen mijn oude kaarten kijken:)
    Beterschap!
    Ik ben er gelukkig net vanaf een hardnekkig "pietje" dit keer.
    GD mooie voorbeelden gemaakt.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke voorbeeld kaarten!! Oef ik heb nog nooit gelift, ga kijken of het me gaat lukken.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuke voorbeelden zijn er gemaakt liften is zo leuk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Angela
    Wat een leuke liftkaarten zijn er gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke challenge en wat een prachtige voorbeeldkaarten. Ik zal eens in de archieven duiken.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke challenge en leuke kaarten!
    Fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Doet leuke challenge en wat een mooie voorbeelden.
    Nadat ik vorige maand gast disigner was
    en dus niet meedeed met de challenge, ga ik dat nu wel weer doen hoor!
    Beterschap voor jou!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk bedacht deze challenge, het is super leuk om een kaart van jezelf te liften! Leuke voorbeelden zijn er gemaakt. Mijn kaart staat erbij.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie!