Welkom!!

*maandelijkse challenge die op elke 20e van de maand van start gaat en een reminder op elke 6e van de maand
*inzenden kan tot en met de 15e van de maand
*de winnaar(s) en (eventuele) toppers worden voor aanvang van de volgende challenge bekend gemaakt
*de winnaar heeft 4 weken de tijd om de prijs te claimen; na 4 weken wordt een nieuwe winnaar bepaald
*om deel te kunnen nemen moet je volger van het blog zijn
*inzendingen met maximaal 5 andere challenges combineren


woensdag 20 mei 2020

MHH-challenge 22: Geen Designpapier

Vandaag is het tijd voor de nieuwe challenge.
Deze maand is het de bedoeling dat er kaarten gemaakt worden zonder gebruik te maken van designpapier.

De winnaar en een aantal toppers hebben weer schitterende voorbeeldkaarten gemaakt.
Vandaag laat ik de kaarten zien van Karin en Elly.

Karin heeft gewerkt met een prachtige stans en deze geplakt op parelmoerpapier. Dan mis je toch absoluut het designpapier niet! Geweldig!

Ook  Elly laat zien dat je zonder designpapier de meest schitterende kaarten kunt maken.
Dames heel erg bedankt voor jullie GD-bijdrages.

Ik ben weer in mijn archief gedoken en kwam deze kaart tegen:
Deze heb ik vorig jaar gemaakt voor het 12,5 jarig huwelijk van mijn oudste broer.
Jullie zien dat er zonder designpapier ook heel veel mogelijk is 😊...

De challenge duurt tot en met 15 juni 23.55 uur.
Graag in je blogpost vermelden dat de kaart meedoet aan de challenge!
De winnaar en de toppers zullen vóór aanvang van de nieuwe challenge bekend gemaakt worden.
Om deel te nemen moet je wél volger zijn van dit blog.
Vooralsnog is er geen maximum aan het aantal inzendingen.
De winnaar wordt randomly bepaald en kan dit hobbypakketje winnen:


Ook zullen er weer toppers gekozen worden.
Zowel de winnaar als de toppers mogen - als zij dat willen - gastdesigner zijn bij challenge 24.

Ik ben heel benieuwd naar jullie creaties!
Heel veel succes!


13 opmerkingen:

  1. Leuke challenge maar zeker een uitdaging!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie voorbeeldkaartjes, Angela!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige voorbeelden en zeker een uitdaging. Daar moet ik nog eens goed over nadenken, maar heb al wel een ideetje. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke challenge met hele mooie inspiratiefotos.
    Deze challenge gaat mij vast lukken hihi.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Was leuk te doen en die van Karin is ook super.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Elly gave mooie kaart en Angela die van jouw is ook super enneeeeeeeeeee graag gedaan

    Succes allemaal

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke challenge!!
    Ik heb laatst al papier bewerkt met verf, dat zou heel geschikt zijn.
    Als ik mijn flow terug heb doe ik zeker mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een echte uitdaging Angela, maar ik heb mijn kaart gelinkt.
    Je hebt ook weer een prachtige prijs samengesteld
    met o.a. die mooie creatable van Marianne Design.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie uitdaging en weer prachtige voorbeelden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke Challenge, ik heb net een kaartje geplaatst.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Angela,
    Leuke challenge en mooie voorbeelden!
    Ik doe eindelijk weer eens mee:)
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuke inspiratie. Ik heb mijn kaart er ook bij gezet.. Ben benieuwd. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Eindelijk een kaartje dat aan deze leuke uitdaging mee kan doen!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie!