Welkom!!

*maandelijkse challenge die op elke 20e van de maand van start gaat en een reminder op elke 6e van de maand
*inzenden kan tot en met de 15e van de maand
*de winnaar(s) en (eventuele) toppers worden voor aanvang van de volgende challenge bekend gemaakt
*de winnaar heeft 4 weken de tijd om de prijs te claimen; na 4 weken wordt een nieuwe winnaar bepaald
*om deel te kunnen nemen moet je volger van het blog zijn
*inzendingen met maximaal 5 andere challenges combineren


woensdag 6 april 2022

Reminder MHH-challenge 39: Box Box 😉

 Het is alweer de 6e van de maand en dus tijd voor de reminder van de Box-challenge.
Er zijn al een aantal prachtige inzendingen binnen en de meesten daarvan zijn een Card in the Box.....het mogen ook gerust Shadowboxkaarten of Boxframes zijn.... of andersoortige Boxcreaties.

Vandaag laat ik jullie weer een aantal schitterende voorbeeldkaarten van de gastdesigners zien.
Anita maakte deze prachtige Kerst-Card in the Box
Carla mailde me dat ze het een heel lastige opdracht vond, maar het toch wilde proberen. Dit waardeer ik zeer! 
En moeten jullie nu eens zien wat voor gave Shadow-Boxcard in kerstsferen ze gemaakt heeft:
Van Irenes hand is deze schitterende fleurige Shadow-Boxcard!
Dames ontzettend bedankt!

Onlangs was Irene jarig en voor haar heb ik deze Popup-Boxcard gemaakt:
Jullie zien dat er heel veel mogelijk is. 
De challenge loopt tot en met 15 april 23.55 uur.
De inzending kan HIER gelinkt worden. 

Veel succes.... en vooral veel freubelplezier!

6 opmerkingen:

  1. Mooie inspiratiekaarten, daar is veel liefde ingestoken bij allemaal. Mijn deelname staat klaar, komt morgen op mijn blog 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave creaties en één beauty staat hier te pronken 😊, dank voor het gastdesignerplekje Angela!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een gave voorbeelden van jullie allemaal gastdesigners en Angela als ik de tijd kan vinden doe ik mee!
    Groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O Angela wat ben ik een vergeet muts sorry, maar goed dat de box kaart al bij jou was. Ik ben hem vergeten te plaatsen op mijn eigen blog. Morgen komt hij online, groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geen probleem Anita..... beter laat dan nooit 😉

      Verwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie!