Welkom!!

*maandelijkse challenge die op elke 20e van de maand van start gaat en een reminder op elke 6e van de maand
*inzenden kan tot en met de 15e van de maand
*de winnaar(s) en (eventuele) toppers worden voor aanvang van de volgende challenge bekend gemaakt
*de winnaar heeft 4 weken de tijd om de prijs te claimen; na 4 weken wordt een nieuwe winnaar bepaald
*om deel te kunnen nemen moet je volger van het blog zijn
*inzendingen met maximaal 5 andere challenges combineren


vrijdag 19 november 2021

Winnaar en Toppers MHH-36: 2-4-6

 De 2-4-6 challenge ligt weer achter ons, dus tijd om de winnaar en de toppers bekend te maken.
Ik vind het elke keer weer leuk om te zien hoe verschillend het thema verwerkt wordt op de kaarten/creaties.
Allemaal heel erg bedankt voor de schitterende inzendingen.

Zoals altijd heeft mr. Random de winnaar bepaald.... en dat is deze maand geworden:
Elly 
met deze schitterende creatie:
Elly van harte gefeliciteerd!
Zou je mij jouw adresgegevens willen mailen op creativecuttingchallenges@gmail.com? Dan komt het prijsje zo snel mogelijk jouw kant op! Ook wil ik je graag uitnodigen om gastdesigner te zijn bij challenge 38.
Je mag de winnaarsbadge meenemen voor op je blog.


En dan nu de toppers.
Zoals elke maand was het weer ontzettend moeilijk om te bepalen wie de toppers zijn.... eigenlijk zijn het allemaal toppers.
Uiteindelijk is het een top 7 geworden en in alfabetische volgorde zijn dat:
Aartje
Anita
Gerie
Karin
Marga
Nicolette
Tina
Dames van harte gefeliciteerd met jullie topnotering.
Graag nodig ik jullie van harte uit om gastdesigner te zijn bij challenge 38. Mochten jullie gastdesigner willen zijn, dan graag even een mailtje aan creativecuttingchallenges@gmail.com.
Jullie mogen de toppersbadge meenemen voor op jullie blog.


Challenge 36 was de laatste challenge van 2021. 
Met de drukke maand december voor de boeg, las ik een winterstop in.
Ik zie jullie allemaal graag 20 januari 2022 terug voor MHH-challenge 37.

Ik wens jullie alvast een hele fijne feestmaand en graag tot volgend jaar.

11 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd aan de winnaar en toppertjes

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige inzendingen, gefeliciteerd allemaal! Tot januari Angela, fijne maanden!!!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met jullie leuke toppers Dames!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige toppers, gefeliciteerd allemaal. Een fijne decembermaand Angela. Tot in 2022 xxx
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De winnaar en de toppers gefeliciteerd.
    Tot de volgende challenge in januari.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat mijn kaart in de top 7 staat, dankjewel.
    Alle dames ook van harte gefeliciteerd.
    Ik stuur een mailtje,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd allemaal met jullie notering. Tot in januari, fijne decembermaand. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dankjewel voor het kiezen van mijn kaart Angela ... altijd erg leuk! Andere dames ook van harte gefeliciteerd! Ik probeerde al te mailen maar lukt niet op aangegeven mail adres heb je toegevoegd aan mijn contact personen maar herkend het niet. Ik probeer het later nog eens want maak graag een gast kaartje volgend jaar! Een hele fijne december maand en winterstop!
    groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. jee echt leuk!!
    Gefeliciteerd iedereen.
    Ik was zeer verrast, maar waarom ik deze melding niet heb gezien bij mijn leeslijst snap ik echt niet.
    Ik ga je nu mailen.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie!