Welkom!!

*maandelijkse challenge die op elke 20e van de maand van start gaat en een reminder op elke 6e van de maand
*inzenden kan tot en met de 15e van de maand
*de winnaar(s) en (eventuele) toppers worden voor aanvang van de volgende challenge bekend gemaakt
*de winnaar heeft 4 weken de tijd om de prijs te claimen; na 4 weken wordt een nieuwe winnaar bepaald
*om deel te kunnen nemen moet je volger van het blog zijn
*inzendingen met maximaal 5 andere challenges combineren


woensdag 20 oktober 2021

MHH-challenge 36: 2-4-6

Vandaag start er weer een nieuwe challenge hier bij MHH.
Het thema voor de komende weken is
2-4-6 
wat inhoudt dat deze getallen terug moeten komen op je kaart.
Dat kan zijn als cijfer, maar het kan ook zijn in het aantal verschillende elementen o.i.d. dat je op je kaart verwerkt. 
Voorbeelden: 
2 stempels, 4 stansen, 6 embellishments
2 bloemen, 4 als cijfer, 6 kraaltjes
2 velletjes designpapier, 4 vlinders, 6 als cijfer
enz. enz.

Angélique, Christa en Karien hebben schitterende voorbeeldkaarten gemaakt.
De kaart van Angélique krijg ik helaas niet in het bericht geplaatst..... het blijft telkens wit op de plek waar de kaart had moeten staan. Jullie zullen haar kaart op haar eigen blog moeten gaan bewonderen.
Tips om dit probleempje op te lossen zijn meer dan welkom 😊.
Update 20.10 16.00 uur: gewoon nog een keer geprobeerd en nu lukt het wel 😂🤣.
Angélique
2 gnomes
4 vogeltjes
6 sterren
Christa
2 designpapier 
4 treetjes van het trapje
6 planten
Karien
2 cardstock
4 katten
6 cirkels
Dames heel erg bedankt voor deze schitterende GD-bijdrages.

De challenge duurt tot en met 15 november 23.55 uur.
Er is vooralsnog geen maximum aan het aantal inzendingen, maar wél aan het aantal challenges waarmee de inzending gecombineerd wordt.
Je mag je inzending met maximaal 5 andere challenges combineren. 
Je kaart mag dus in totaal aan maximaal 6 challenges deelnemen.
Om in aanmerking te komen voor de prijs of topnotering moet je volger van dit blog zijn.
De winnaar en de toppers worden vóór aanvang van de volgende challenge bekend gemaakt.
Heel veel succes.... en vooral heel veel knutselplezier.

11 opmerkingen:

  1. Wat raar dat mijn foto niet geplaatst kan worden, maar hij is idd bij mij te zien. Net als de kaart met een deel van mijn gewonnen prijs, die plaatste ik maandag. Mooie voorbeeldkaarten van Chrinta en Karien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om mijn kaart nu hier te zien. Bedankt dat ik gastdesigner mocht zijn. Altijd een eer en ook zo’n leuke opdracht. De ander voorbeeldkaarten zijn erg mooi geworden. Raar dat de kaart van
    Angelique niet geplaatst kan worden geen idee hoe dat kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige voorbeeldkaarten!
    Leuke challenge.
    Misschien is de foto in een te groot formaat, wel vreemd dat zij het wel op haar blog kan zetten.
    Ik weet het anders ook niet.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat dacht ik eerst ook Isolina, dus heb ik de kaart verkleind naar het formaat dat ik altijd gebruik..... alleen was dat het probleem niet.
      Dank je voor het meedenken

      Verwijderen
  4. Mooie inspiratie kaarten!! Echt een uitdaging deze challenge!
    Fijne avond,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke challenge weer.
    Mooie voorbeelden.
    Haha ik lig in een deuk "Gewoon nog een keer proberen".
    Gelukkig is het gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk zeg, maar dat is even puzzelen, zal het eens noteren en kijken of het me lukt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk deze nieuwe uitdaging! Bedankt voor de inspiratie van het team, ik ga het proberen. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie!