Welkom!!

*maandelijkse challenge die op elke 20e van de maand van start gaat en een reminder op elke 6e van de maand
*inzenden kan tot en met de 15e van de maand
*de winnaar(s) en (eventuele) toppers worden voor aanvang van de volgende challenge bekend gemaakt
*de winnaar heeft 4 weken de tijd om de prijs te claimen; na 4 weken wordt een nieuwe winnaar bepaald
*om deel te kunnen nemen moet je volger van het blog zijn
*inzendingen met maximaal 5 andere challenges combineren


zaterdag 18 april 2020

Winnaar en Toppers MHH-challenge 20: Sport

Vandaag is het tijd voor de bekendmaking van de winnaar en toppers van de sportchallenge.
Allereerst wil ik alle deelnemers hartelijk danken voor hun inzendingen. Er zaten écht juweeltjes tussen.

Zoals altijd heeft mr. Random de winnaar bepaald en dat is deze keer geworden:


Karin
met deze schitterende golfkaart:
Karin van harte gefeliciteerd met het winnen van het prijzenpakketje. Zou jij via creativecuttingchallenges@gmail.com je adresgegevens willen doorgeven? Dan komt het pakketje zo snel mogelijk naar je toe. Ook mag jij - als je dat wilt - gastdesigner zijn bij challenge 22. Dit graag even vermelden in je mail.
Deze winnaarsbadge is voor jou: 

En dan nu de toppers. 
In alfabetische volgorde zijn dat:
Elly

Marianne

Valerija

Dames van harte gefeliciteerd met jullie topnotering en ik nodig jullie graag uit gastdesigner te zijn bij challenge 22. Als jullie in willen gaan op de uitnodiging, dan graag een mailtje aan creativecuttingchallenges@gmail.com.
Deze toppersbadge is voor jullie:

Tot zover de bekendmaking van de winnaar en toppers van challenge 20.
Maandag ben ik er weer met een nieuwe challenge.
Blijf gezond!

9 opmerkingen:

  1. Toppertjes hoor! Gefeliciteerd dames. Het was me niet gelukt om mee te doen, ga mijn best doen de volgende keer! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oo wat gaaf dank je wel Angela
    Gefeliciteerd aan de top3 dames
    ik ga je mailen.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Angela
    Wat een leuke kaarten, van harte voor de dames!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd dames, de kaarten zijn allemaal top!
    Groetjes Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd allemaal, mooie kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd iedereen en wat leuk dat ik in de top 3 sta.
    Ik ga zeker even mailen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thank you for choosing my card as one of your top picks.
    Congratulations to all others.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie!