Welkom!!

*maandelijkse challenge die op elke 20e van de maand van start gaat en een reminder op elke 6e van de maand
*inzenden kan tot en met de 15e van de maand
*de winnaar(s) en (eventuele) toppers worden voor aanvang van de volgende challenge bekend gemaakt
*de winnaar heeft 4 weken de tijd om de prijs te claimen; na 4 weken wordt een nieuwe winnaar bepaald
*om deel te kunnen nemen moet je volger van het blog zijn
*inzendingen met maximaal 5 andere challenges combineren


vrijdag 20 maart 2020

Winnaar en Toppers MHH-challenge 19: Liften maar....

Zoals bijna iedereen in Nederland, staat veel in het teken van corona.
Door Martins MS mogen de kinderen en kleinkinderen niet meer bij ons komen.
Ten tijde van het afkondigen van de maatregelen vorige week donderdag was Michelle voor een kleine vakantie bij ons. We zouden naar Ronald Goedemondt met zijn 3en en naar Clouseau. Dit is zoals nagenoeg alles verschoven naar een ander tijdstip.
Van de huisarts heeft Michelle te horen gekregen dat ze niet weer bij ons mocht komen als ze eenmaal weer gewerkt heeft op Schiphol. Dat heeft haar doen besluiten om 2 dagen zorgverlof op te nemen om allerlei zaken te regelen en boodschappen te doen (we hebben voorraad voor wéken). Ook is ze als een razende Roeland door het huis gegaan, omdat ik voorlopig geen hulp krijg.
Met de Buurtzorg is afgesproken dat ze 's-ochtends en 's-avonds komen zolang het kan. De ochtendzorg blijft het langst gegarandeerd. Al met al komt er nu meer op mijn schouders terecht en dan is het ontzettend fijn dat je je voorlopig niet druk hoeft te maken over de boodschappen en grote huishoudelijke klussen.
Vanochtend is Michelle vertrokken.......

Daarom wat later dan gepland de uitslag van de 19e challenge bij MHH..... de liftchallenge.
Bij het online gaan van de reminder waren er 4 inzendingen. Ik had nooit verwacht dat er in relatief korte tijd nog 16 inzendingen bij zouden komen, waardoor het totaal aantal inzendingen op 20 komt.
Dames heel erg bedankt voor jullie prachtige inzendingen.

Mr. Random heeft weer de winnaar bepaald en dat is geworden:
Henriët met deze schitterende kerstkaart:

 Henriët van harte gefeliciteerd met het winnen van de liftchallenge.
Graag een mailtje naar creativecuttingchallenges@gmail.com met je adresgegevens en dan probeer ik het prijsje zo snel mogelijk aan je op te sturen.
Ook mag jij - als je dat wilt - gastdesigner zijn bij challenge 21. Dit graag even vermelden in je mail.
Deze winnaarsbadge is voor jou: 

En dan nu de toppers. Ook al waren er aanzienlijk minder inzendingen dan bij de dierenchallenge, toch was het weer een hele klus om 5 toppers te kiezen.
Maar het is gelukt!!
In alfabetische volgorde zijn dat:

Annerieke

Daphne 

Eri 

Marjolein

Wies

Dames van harte gefeliciteerd met jullie topnotering en ik nodig jullie graag uit gastdesigner te zijn bij challenge 21. Als jullie in willen gaan op de uitnodiging, dan graag een mailtje aan creativecuttingchallenges@gmail.com.
Deze toppersbadge is voor jullie:

Tot zover de bekendmaking van de winnaar en toppers van challenge 19.
Morgen ben ik er weer met een nieuwe challenge..... de 20e alweer!
Tot dan en een fijne avond.

10 opmerkingen:

  1. Wat een zorgen ook bij jullie Angela, hopelijk is het snel voorbij en blijven jullie in goede gezondheid,sterkte meid! Respect dat je toch nog de blog bijhoud! Alle winnaars van harte gefeliciteerd. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We hebben al gemaild dus dat Michelle jullie zó super heeft geholpen wist ik al, ze heeft een 🏆🏆🏆 verdiend! Heel veel sterkte voor jullie allemaal en als ik je kan helpen met MHH doe ik het graag hoor!!
    De winnares en toppertjes van harte gefeliciteerd, ik ben benieuwd naar de volgende uitdaging!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd voor de winnaar en alle toppers! Leuk dat ik er bij sta.
    Ach Angela toch, ook voor jullie een extra zware tijd, hou je haaks hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waar ontzettend lief dat je hulp kreeg.
    Het is een ontzettende toestand, al dat gedoe rondom Corona......
    Ik hoop voor jullie dat het snel beter wordt.
    Wat leuk dat ijk in de top 5 sta, ik ben helemaal verrast.
    Dank je wel, ook voor de andere toppers en de prijs winnaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend lief dat Michelle jullie zo heeft geholpen Angela.....het zijn barre tijden!
    Ik wens jullie dan ook heel veel sterkte.
    Gefeliciteerd voor de winnaar en de toppers....er waren toch nog redelijk wat kaartjes bij gekomen gelukkig.
    Groetjes en zorg dat je op de been blijft,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn dat Michelle een paar extra dagen verlof heeft genomen om jullie voor de komende weken even vooruit te helpen. Dit virus zet de hele wereld op zijn kop. Ik wens jullie heel veel sterkte. Zorg ook goed voor jezelf!! Gefeliciteerd aan de winnaar en alle toppertjes. Super dat ik daar ook bij sta.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat dames en heel veel sterkte in deze nare tijd Angela.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd dames.
    Oh wat naar allemaal..ik wens jullie het allerbeste toe..het is gewoon zo naar allemaal.
    GRoetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn dat Michelle jullie zo goed geholpen heeft.
    En wat is het fijn dat er in deze moeilijke tijd wel contact via de mail, een kaartje, telefoontje, WhatsApp e.d. mogelijk is.
    Veel sterkte voor jullie allebei.
    Erg leuk dat ik in de top 5 sta. Ik stuur je nog een mailtje.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie!